onsdag 7 juli 2010

MUA

JAAAAAAAAH, Emma är så JÄVLAursäkta glad:)))
MUa ska följa med oss t Öland! fatta om fett nice.
ÅÅÅHHH, gud vad dagen helt plötsligt blev BRA :D
Aja, men då var man tillbaka i verkligheten.
har sovit hos morster två dagar nu och kom hem vid halv tre i dag.
I måndags var vi och tittade efter skor i Sävsjö men där hittade hon inga så i Tisdags så åkte vi till Vetlanda
Och där hittade hon äntligen ett par skor efter många om och men.
och så när vi kommit från Vetlanda så kom två kompisar till Elina 8 & Emil 6.
Lina-Lotta 7 & Adam 5, hette dom, & dom hade fått för sig att dom skulle sova i tält och att jag OCKSÅ skulle vara med :S
Och dom fick som dom ville och snacka om att jag sov bra :/ först vid typ 1-2 på natten så skulle Adam ut och kissa och då ville han pront att Emil skulle gå med men han sov som en stock.
Så tillslut fick jag gå med och sen när jag väl hade gått och lagt mig så började han gnälla om att det kliade i ansiktet men jag vet inte hur det gick med det för jag somnade om, tror jag :S
men sen iallafall så vid fem så började dom hoppa på madrassen & börja skratta och härja.
Så man kan säga att jag är trött nu, jag sitter här och sover medans jag skriver.
Jo, jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder från i helgen i APELVIKEN.
Men det orkar jag inte nu, heller så det får bli någon dag när jag har sovit :))
+ att vi hittade två små jätte söta kattungar i ladugården :D
Godnatt
pösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar