torsdag 4 november 2010

tjenixen,

i går var det riktligt awesome, tack för en underbar dag tjejer! (L)

Men fyfan vad läskigt de va, det var ett medium där och "spådde" oss.
Och till mig sa hon att jag har ett 6:e sinne, att jag kan se och känna av andar.
Och jag också kan känna av folks aora och energi :S
Att jag var väldigt speciell, att jag i mitt förra liv hade skrivit ner allt som skulle hända i mitt liv nu, och att jag hade en speciel gåva och att jag hade valt ut mina föräldrar.
Jag värkar osfast äldre än vad jag är, i mitt sinne.
och att jag kommer ha hjälp av denna gåvan i äldre år.
Hon snackade om massor och allt då menar jag allt stämmde.
Och hon sa att jag som liten hade varit med om en sak som förändrade mig, att jag inte var samma person längre.
Men att de hade börjat komma tillbaka och att jag var trygg i mig själv.
och hon undrarde om jag någon gång hade kännt av andar eller liknande?
och jag sa att liksom det gör vell alla lixom, imbillar sig.
Och då sa han att det jag hade kännt av var sant!
Och att jag är speciell.
JAg fick också en lapp, där hennes hemsida stod, att det var för tjejer och killar som hade den här krafen.
OCH det ännu läskigare var att lina också hade ett 6:e sinne :-O

OMG, jag satt där inne och skakade hela tiden :-O

haha a, i dag e det höstriflexen, Och jag ska ta pircing i näsan :D:D;D
pusspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar