fredag 12 november 2010

yeah!

Godkväll, i dag har varit en lång dag.
Först så hade vi franska prov, gick faktist bra :D
sen så skulle jag sluta tidigare i dag för att jag och mamma skulle till stan.
a, där fick både jag och mamma lite smått ADHD, för vi/ jag hittade ingen mobil som jag gillade så vi gav upp.
Så dåe gick vi in på "grand sammarkand" (sjuk fint där inne nu asså :), där vi köpte lite smått och gått, bla en "tröja" som jag ska ha på TC imårgon. :)))
a, sen så hade jag lite bråttom hem, för vi skulle köra "fångarna på unkan" ikväll.
Men när jag sedan var klar ca halv 8, så hade dom redan börjat med det.
Så då blev jag lite smått sur så jag sket i unkan, men istället så hade jag en mysig hemmakväll med familjen (L)
men i mån gällerdet!

taggadsomfan! :D

puss & kyss
P.S i mån kommer min limmo(lina + hennes morsa?) ;) vid halv 2 så vi får se om jag hinner, orkar och kan blogga innan desss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar